Usługi wdrożeniowe

Profesjonalne wdrożenie systemu Sage Symfonia daje gwarancję najlepszego dopasowania rozwiązania do Twoich oczekiwań.

Począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, przez kompleksową implementację rozwiązania, aż po wymierne oszczędności.

Jakie oprogramowanie?

Wdrażamy oprogramowanie następujących firm:

  • Sage Symfonia
  • Insert
  • Soneta Enova

Konsultacje i serwis

Opieka serwisowa lub konsultacje udzielane przez naszych specjalistów zapewnią Tobie poczucie bezpieczeństwa, a Twojej firmie wsparcie nad rozwojem systemu oraz pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach.

Jakie oprogramowanie?

Wdrażamy oprogramowanie następujących firm:

  • Sage Symfonia
  • Insert
  • Soneta Enova

Sytem Symfonia

  • Finanse i Księgowość
  • Analizy Finansowe
  • Handel
  • Faktura
  • Kadry i Płace
  • Środki Trwałe
  • Symfonia e-Dokumenty
  • e-Deklaracje

Symfonia Start

  • Mała Księgowość
  • Faktura i Kasa
  • Handel
     

 

Soneta Enova złota

  • Kadry Płace
  • Księga Handlowa
  • Księga Inwentarzowa
  • Faktury
  • Handel
  • CRM
  • Serwis
  • Wypożyczalnia

Soneta Enova srebrna

  • Kadry Płace
  • Księga Podatkowa
  • Księga Inwentarzowa
  • Faktury
  • Handel
  • CRM
  • Serwis
  • Wypożyczalnia

 

 
Jesteś na: STRONA GŁÓWNA /  Symfonia /  Usługi i Pomoc

Usługi i pomoc

Wsparcie techniczne i aktualizacja oprogramowania

Oferowane przez SAGE wsparcie techniczne i aktualizacja oprogramowania pozwalają w pełni wykorzystać bogate możliwości rozwiązań informatycznych Symfonia. Zapewniają bezpieczeństwo i łatwy dostęp do informacji dotyczących systemu oraz skuteczne rozwiązanie zapytań.

Dzięki bezpłatnemu pakietowi porad otrzymujesz wsparcie w instalacji i rozpoczęciu pracy z systemem.

Roczne abonamenty na wsparcie techniczne i aktualizację oprogramowania, skierowane do posiadaczy aktualnych wersji systemu, zapewniają lepsze i korzystniejsze planowanie inwestycji dzięki stałemu, przewidywalnemu kosztowi utrzy­mania aplikacji. Usługi abonamentowe obejmują wsparcie techniczne w zakresie merytorycznych i technicznych kwestii obsługi systemu. Roczny abonament na uaktualnienia gwarantuje bieżące, systematyczne otrzymywanie wszelkich zmian w programach, zawierających obowiązujące przepisy prawne i nowe funkcjonalności.

Jeśli nie posiadasz najnowszej wersji oprogramowania możesz uaktualnić swój system przez zakup jednorazowych aktualizacji.

Na życzenie użytkowników Systemu Symfonia Start przygotowaliśmy ofertę doraźnego telefonicznego wsparcia za pomocą płatnej linii telefonicznej. Dzwoniąc na tę linię można szybko uzyskać odpowiedź na pytania związane z pierwszą instalacją programów oraz informację jak w pełni korzystać z funkcjonalności programów.

Przez 6 miesięcy od daty zakupu nowi użytkownicy rozwiązań informatycznych Sage mogą  bezpłatnie skorzystać z jednej konsultacji w zakresie pierwszej instalacji systemu oraz pięciu porad związanych z użytkowaniem Systemu Symfonia oraz Systemu Forte.

Po upływie 6 miesięcy lub po wykorzystaniu Bezpłatnego Pakietu Porad zachęcamy do skorzystania z innych propozycji zawartych w naszej ofercie usług.

Jak skorzystać ze wsparcia technicznego ?

  • Telefon

Przed skorzystaniem z usługi przygotuj numer seryjny programu - wciśnij w programie klawisz F4.

Zadzwoń pod numer: (22) 455 56 66

Po uzyskaniu połączenia zidentyfikuj się w systemie tonowym. W tym celu należy wcisnąć cyfry na klawiszach telefonu odpowiadające numerowi seryjnemu programu, którego dotyczy pomoc. Zostaniesz automatycznie przekierowany do odpowiedniego konsultanta.

Usługa jest realizowana.

  •  Program

Skorzystaj z opcji Zgłoszenie problemu w Menu Pomoc.Wypełnij formularz zgłoszeniowy. Wyślij automatycznie z programu.

lub Wydrukuj zgłoszenie i wyślij pod nr faksu (22) 455 56 65.Twoje zapytanie jest rejestrowane i opatrzone unikalnym numerem. Następnie resjestr zgłoszenia jest przesyłany za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Usługa jest realizowana

Informacje zwrotne o postępie prac są komunikowane za pośrednictwem poczty elektronicznej.