Usługi wdrożeniowe

Profesjonalne wdrożenie systemu Sage Symfonia daje gwarancję najlepszego dopasowania rozwiązania do Twoich oczekiwań.

Począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, przez kompleksową implementację rozwiązania, aż po wymierne oszczędności.

Jakie oprogramowanie?

Wdrażamy oprogramowanie następujących firm:

  • Sage Symfonia
  • Insert
  • Soneta Enova

Konsultacje i serwis

Opieka serwisowa lub konsultacje udzielane przez naszych specjalistów zapewnią Tobie poczucie bezpieczeństwa, a Twojej firmie wsparcie nad rozwojem systemu oraz pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach.

Jakie oprogramowanie?

Wdrażamy oprogramowanie następujących firm:

  • Sage Symfonia
  • Insert
  • Soneta Enova

Sytem Symfonia

  • Finanse i Księgowość
  • Analizy Finansowe
  • Handel
  • Faktura
  • Kadry i Płace
  • Środki Trwałe
  • Symfonia e-Dokumenty
  • e-Deklaracje

Symfonia Start

  • Mała Księgowość
  • Faktura i Kasa
  • Handel
     

 

Soneta Enova złota

  • Kadry Płace
  • Księga Handlowa
  • Księga Inwentarzowa
  • Faktury
  • Handel
  • CRM
  • Serwis
  • Wypożyczalnia

Soneta Enova srebrna

  • Kadry Płace
  • Księga Podatkowa
  • Księga Inwentarzowa
  • Faktury
  • Handel
  • CRM
  • Serwis
  • Wypożyczalnia

 

 
Jesteś na: STRONA GŁÓWNA /  Symfonia

Sage Symfonia

Symfonia Promocja Lato 2012

O Symfonii

System Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach. Wspierając zarządzanie ułatwia zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwia uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.

Zalety Systemu Symfonia

zaprojektowany i wykonany w całości przez polską firmę informatyczną

  • w pełni zgodny z polskim prawodawstwem
  • dostosowany do zmian w przepisach związanych z przystąpieniem Polski do UE
  • korzysta z niego ponad 151 000 Użytkowników

elastyczny

  • umożliwia modyfikacje ustawień do specyfiki działania firmy oraz tworzenie własnych dokumentów, raportów i zestawień
  • jest przystosowany do prowadzenia ewidencji wielowalutowej
  • dzięki równoczesnej ewidencji wielu firm jest rekomendowany dla biur rachunkowych

w wysokim stopniu zautomatyzowany

  • wszystkie niezbędne raporty i zestawienia tworzone są za naciśnięciem jednego klawisza

  • umożliwia automatyczną dekretację

przyspiesza pracę

  • informacja z dokumentu źródłowego raz wprowadzonego do komputera zostaje zapisana we wszystkich odpowiednich miejscach

  • wzorce dla powtarzających się operacji

ułatwia dotarcie do wszystkich niezbędnych informacji

  • różnorodne kryteria przeszukiwania, filtrowania i sortowania danych

  • przypisanie do dokumentów dowolnych, zdefiniowanych przez Użytkownika informacji

prosty w obsłudze

  • intuicyjny i przyjazny interfejs

 zapewnia bezpieczeństwo pracy

  • kontroluje poprawność wykonywanych działań pod względem rachunkowym, chronologii wydarzeń oraz kompletności informacji

chroni dane przed dostępem osób niepowołanych

  • system haseł umożliwia przyznawanie zakresu uprawnień poszczególnym Użytkownikom, a także uniemożliwia odczyt danych za pomocą innych programów

stale aktualizowany

  • konsekwentnie rozwijany i dostosowywany do zmieniających się przepisów

zgodny ze światowymi standardami

  • posiada certyfikat IBM Netfinity® ServerProven™
  • standardowo współpracuje z pakietem Microsoft Office XP/2003/2007